Cu asigurarea pentru anularea calatoriei, nu trebuie sa iti faci griji daca o situatie neprevazuta iti schimba planurile.
De ce sa te asiguri
Acoperire de lunga durata
Contractul de asigurare poate fi incheiat pentru o perioada specifica de timp, intre 1 zi si pana la 365 de zile.
Protectie financiara in cazul anularii calatoriei
Acoperirea cheltuielilor de calatorie si/sau cazare platite in avans si care nu sunt recuperabile din nicio alta sursa ca urmare a anularii calatoriei.
Acoperire Covid-19
Anularea calatoriei ca urmare a imbolnavirii cu virusul Covid-19 este acoperita de aceasta asigurare.
Destinata pentru
- Dedicata persoanelor care vor sa achizitioneze pachete de asigurare in avans, fara a se ingrjora pentru costurile de anulare.
Unde beneficiez de asigurare?
Acoperirea asigurarii va fi furnizata in functie de zona geografica selectata de catre Detinatorul Politei, fie Zona Europa, fie Zona Mondiala (calatorii interne si externe).
- Zona Europa - continentul Europa (excluzand Rusia), inclusiv insulele vecine si tarile non-europene invecinate cu Mediterana (excluzand Algeria, Israel, Liban si Libia si Rusia, aceasta din urma facand parte din Zona Mondiala);
- Zona Mondiala –intreaga lume, cu exceptia oricaror calatorii in, catre sau prin teritoriile urmatoarelor tari: Iran, Siria, Sudan, Coreea de Nord si regiunea Crimeei.
Cand incepe si cand inceteaza acoperirea?
Asigurarea pentru Anularea Calatoriei va incepe la data incheierii unei Polite, dar nu mai devreme de ziua urmatoare zilei platii primei de asigurare, si va inceta:
- la ora plecarii, indicata pe bilet, in cazul unei calatorii cu avionul,
- la ora plecarii trenului, in cazul unei calatorii cu trenul,
- la ora plecarii autocarului, in cazul unei calatorii cu autocarul,
- in penultima zi a sederii planificate la hotel, in cazul achizitionarii de cazare.
Raspunderea Companiei de Asigurari va inceta intotdeauna:
- La epuizarea sumei asigurate;
- La incetarea contractului de asigurare inainte de data convenita a finalizarii acoperirii asigurarii, in baza acordului reciproc al partilor sau prin rezilierea de catre una dintre Parti;
- La retragerea din contractul de asigurare;
- La decesul Asiguratului – cu privire la respectivul Asigurat;
- La parasirea de catre Asigurat a teritoriului tarilor ce apartin zonei geografice indicate in contractul de asigurare;
- Nu mai tarziu de miezul noptii in ultima zi a perioadei asigurate;
- In cazul unei asigurari pentru anularea unui bilet de avion– la ora indicata pe bilet ca fiind ora plecarii.
Intrebari frecvente
Asigurarea trebuie incheiata in cel mult 14 zile calendaristice de la momentul achizitionarii serviciilor turistice. In cazul in care data de inceput a calatoriei este de cel 30 de zile, asigurarea trebuie incheiata la momentul achizitiei serviciilor turistice.
Acest risc nu este acoperit de aceasta asigurare, in acest caz trebuie sa luati legatura cu companie aeriana sau agentia de turism de la care ati achizitionat pachetul.
In cazul anularii unei calatorii asigurate, Asiguratorul va rambursa, in limita sumei asigurate, cheltuielile documentate pe care Asiguratul este obligat sa le plateasca unui tour-operator, companie aeriana, hotel sau alt furnizor de servicii de calatorie (inclusiv plati in avans pentru transport, cazare, taxe de intrare si orice alte servicii turistice conexe preplatite, nerealizate si nerambursabile).
In cazul anularii unei calatorii, Asiguratul va informa agentia de turism in scris cu privire la aceasta anulare si la motivele acesteia, in termen de 24 ore de la aparitia unui incident ce justifica aceasta anulare, sau – daca aceasta notificare nu este posibila din motive in afara controlului Asiguratului – in cel mult 7 zile calendaristice de la data incetarii motivului ce justifica anularea.
Cum poti achizitiona asigurarea
Pentru a achizitiona asigurarea, te rugam sa te adresezi partenerilor nostri.
Afla mai multe