Importanța asistenței pentru clienți în vremuri dificile

12.03.2024

Pericolele apar în orice afacere, indiferent de industrie sau de amploarea operațiunilor. Acest fapt a fost demonstrat și de clientul nostru polonez Ciarko, a cărui fabrică a fost distrusă de un incendiu major în iunie 2022, punând sub semnul întrebării viitorul companiei. Datorită unei intervenții rapide și profesioniste, cu sprijinul nostru în calitate de asigurător, Ciarko a reluat producția în alte hale la mai puțin de o lună de la incendiu.

Repornirea producției într-o perioadă atât de scurtă de timp a fost posibilă datorită cooperării dintre conducerea Ciarko și echipa de specialiști, consultanții externi, precum și Colonnade.

S-au luat măsuri rapide, dar bine gândite, pentru a minimiza efectele incidentului, pentru a limita costurile de restabilire a capacității de producție, precum și pentru a stabili valoarea reală a pierderilor suferite. Echipa de specialiști s-a concentrat pe estimarea impactului real al incendiului asupra sănătății financiare a companiei, pregătind, de exemplu, o evaluare a amplorii pagubelor suferite de active și a pierderilor de producție (și de vânzări) sau determinând sumele necesare pentru reconstruirea utilajelor, clădirilor și proceselor de producție.

Potrivit lui Ciarko, noi, în calitate de asigurător, am contribuit în mod semnificativ la reducerea timpului de care a avut nevoie compania pentru a reveni la operațiunile normale.

Incendiul care a izbucnit nu numai că a dus la pierderi foarte mari de active de producție, dar a provocat și o întrerupere a operațiunilor, ceea ce ar fi putut duce la pierderea unor clienți cheie și, în consecință, a poziției de piață pe care Ciarko Company și-a construit-o de-a lungul anilor. Angajamentul, profesionalismul și deciziile rapide luate de Colonnade în ceea ce privește plata în avans a daunelor au avut un impact semnificativ asupra restabilirii și menținerii credibilității în fața partenerilor noștri, spune Ryszard Ziarko, președintele Consiliului de Administrație al Ciarko.

Gestionarea eficientă a cererilor de despăgubire pentru întreprinderi contribuie la menținerea stabilității - și adesea a continuității - operațiunilor unei întreprinderi prejudiciate, depășind activitățile de natură tehnică (de exemplu, reconstrucția unei hale sau repararea utilajelor). O bună cooperare între companie și asigurător poate fi un element de sprijin în gestionarea relațiilor cu părțile interesate interne și externe. Un element-cheie al unei astfel de cooperări este comunicarea fiabilă, care îmbunătățește imaginea companiei și sporește încrederea clienților și a partenerilor săi de afaceri.

Cred că activitatea pe care am desfășurat-o împreună cu Ciarko este un bun exemplu al aspirației noastre de a stabili un standard în domeniul serviciilor pentru clienți și al sprijinului pentru afaceri în vremuri dificile. Sunt încântat că am reușit să ne demonstrăm dorința de a face față unei provocări cu adevărat dificile și de a oferi Ciarko un sprijin de cea mai înaltă calitate. Sunt mândru de faptul că echipa de experți în daune a Colonnade, în colaborare cu parteneri terți dovediți și de încredere, oferă clienților o valoare reală atunci când aceștia au cea mai mare nevoie, adaugă Maciej Winnicki, șeful departamentului de daune din cadrul filialei Colonnade din Polonia.